Вівторок, 19.03.2024, 13:08
Сайт «Інтелект Forever!»
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Арт-лабораторія | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Педагогічна преса

Календар України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Шкільний світ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 111

$$

Арт-лабораторія «Життєвих завдань»

Тематична лабораторія

«Духовний інтелект впродовж усього життя»

 

Актуальність

У сучасному світі особливо велике значення набуває не тільки здатність швидко й розумно орієнтуватися у величезному обсязі інформації, вміння аналізувати її й робити логічні висновки. А й підтвердження того, що інтелектуальна активність, розумова конкретна діяльність пов'язана із загальним життєвим сенсом людського існування.

Мета

Cтворення у вихованців системи пріоритетів, орієнтованих на знання й духовну культуру (культуру особистості, культуру мислення, культуру спілкування).

Завдання

Сприяти розширенню кругозору, збагаченню мовного запасу

Прищепити інтерес до джерел інформації

Формувати критичне та творче мислення, пізнавальну активність

Формувати здатність до узагальнення, гнучкості розумового процесу

Залучити до активної творчої діяльності та вирішення проблемних питань завдяки співпраці в команді

Позитивна динаміка у формуванні духовно-інтелектуальної компетентності

 

Інтелект людини

Згідно з сучасними науковими теоріями глибинний або множинний інтелект людини це дуже складний механізм, який утворюється його компонентів% фізичного, когнітивного, емоційного, духовного інтелекту

Фізичний інтелект є основоположним у життєдіяльності. В цілому, ми сприймаємо його як належне - це навичка використання власного тіла.

Когнітивний інтелект визначає загальний інтелектуальний розвиток людини, тобто рівень наявних у людини знань і його логічні здібності.

Емоційний інтелект регулює якість соціальної взаємодії і відноситься до навичок ефективних межперсональних взаємозв'язків, заснованих на емоційному самосвідомості, емоційному співчутті і самоврядуванні.

Духовний інтелект - це найскладніший з чотирьох інтелектів, що зв'язує людину з більш глибокими смислами. Духовний інтелект відрізняється від віри, релігії чи сліпого проходження догмам. Духовність прийнято розуміти, як необхідність кожного бути пов'язаним з чимось більшим, ніж своє его. Це вроджена потреба, яка існує в кожній людині і відображає прагнення до розуміння сенсу навколишніх подій. Він пов'язаний із здібностями сприйняття життя як єдиного цілого, а не набору фрагментів, саморозвитку, добровільного прийняття особистої відповідальності за події, що відбуваються.

 

За словами Сінді Вігглсворс духовний інтелект - це «здатність вести себе з мудрістю і співчуттям, зберігаючи при цьому внутрішній і зовнішній спокій незалежно від ситуації».

Духовний інтелект дозволяє нам зрозуміти, чому ми там, де знаходимося досі, і що треба зробити, щоб опинитися там, куди ми прагнемо.

 

Теми занять

«Інтелектуальний геній в історії людства: зло чи добро!?»

«Духовний інтелект української нації»

«Інформаційний простір: друг чи ворог?!»

 

Специфіка занять

Відрізняються від традиційних урочно-лекційних.

Мінімум повчальності, ніякого примусового нав'язування знань й умінь.

Форми занять - Максимум інтерактиву та гри      

Головною умовою,що забезпечує розвиток мислення, є послідовна постановка завдань, проблемних ситуацій, у яких гуртківцю треба самостійно знайти шлях рішення

 

Мета циклу занять:                

Розширення знань про людей, які своїм розумом творили історію цивілізованного людства.                 

Формування національних та загальнолюдських цінностей духовного інтелекту.

Підвищення рівня духовної інтелектуальної компетентності

 

Форми роботи

Знайомство з життям видатних людей, з історією та культурою України.

Тематичне обговорення.

Тематичні та ігрові тренінги

Вирішення проблемних ситуацій

Музична та відео-вікторина

 

Очікувані результати:

Бажання дітей самостійно пізнавати, як інтелектуальні генії впливали на історію людства.

Створення атмосфери для демонстрації вихованцями власних думок щодо проблеми  сенсу духовного інтелекту.

Повага до розуму.

Підвищення рівня інтелектуальної культури у  формуванні національного ціннісного світогляду.

Розуміння як зробити, щоб власна інтелектуальна творчість була духовною.

Активізація інтелектуальної творчості дітей.

Формування глибокого розуміння та прийняття  сучасного інформаційного простору.

Протидія антиукраїнській ідеології та пропаганді.

 

Презентація http://kizimenko.ucoz.ua/_ld/0/78____.ppt

$$

 chudo_v_ladonjakh

Пошук

Друзі сайту-освіта
  • Методпортал
  • Портал MyReferatik
  • Освіта - Рейтинг сайтів
  • Слово вчителя
  • ОблМетодЦентр
  • КОІППО Сухомлинського

  • Сайти колег
  • Педагогічна техніка
  • ТОП 145 сайти НЗ України
  • ІТ-компетентність
  • Альтернативна освіта
  • Ваш сайт

  • Друзі сайту-сервіс
  • uCoz Manual
  • Світова бібліотека
  • Кращі сайти Рунета
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Умные развлечения

  • Фейсбук-позашкілля
    Позашкільна освіта

    Толмач Google
    Переводчик ГУГЛ

    від народження

    Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz