Вівторок, 19.03.2024, 08:27
Сайт «Інтелект Forever!»
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Видання ШЮМ | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Педагогічна преса

Календар України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Шкільний світ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог та анотація методичних рекомендацій

методиста Кизименко Валерія Олександровича 

(керівника ШЮМ ОЦДЮТ)

 

20./Р-1/ Економічне виховання.Організація оздоровчих туристських таборів на самофінансуванні / Кизименко В.О. -Кіровоград:о6лДЮЦ, 1998

В останні роки дуже актуальні туристські табори у зв"язку із скрутним економічним становищем у країні.А це вимагає особливу увагу приділити самофінансуванню, автономності та самообслуговуванню.Висвітлюегься досвід обл.ДЮЦу по цій проблемі. Для організаторів відпочинку дітей.

 

21./Р-2/Медичне забезпечення оздоровчих заходів /Кизименко В.О. Кіровоград.:облДЮЦ, 1998

Для керівників організованих груп дітей,які приймають участь у різноманітних заходах: туристичних походах.спортивно-краєїнавчих експедиціях спортивно-оздоровчих таборахдалехих поїздках з метою участі у фссгивалях.конкурсах тощо.Даються поради по першій медичній допомозі,склад медичної аптечки.

 

21/Пр-З/ Економічне виховання у позашкільному закладі / Регіональний економічний центр// Кизименко В.О. -Кіровоград.:обл.ДЮЦ, 1998

Перехід України до ринкових відносин в економіці неможливий без підготовки кадрів які зможуть успішно здійснювати відповідні завдання. Позашкільна освіта як ланка безперервної освіти передбачає виховання творчої особиетості,підготовку української молоді до нових еоціально-економічних умов і економічна підготовка - одна з складових педагогічного процесу. Висвітлюється багаторічний досвід обласного ДЮЦу по створенню економічної системи та вирішення проблеми ефективного функціонування регіонального економічного цеятру. координації економічної підготовки.Даегься аналіз економічної освіти та. виховання.наводяться приклади тестів.ігор,сценаріїв тощо. Для організаторів економічного виховання.

 

23./Пр-4/ До регіональної програми "Збереження та розвитку позашкільних закладів освіти" на прикладі обласного ДЮЦу /Колективна робота.-Кіровоград.:обл.ДЮЦ,1998

Дається аналіз діяльності обласного ДЮЦу та пропонуються шляхи розвитку позашкільних закладів освіти'.відкриті перспективні програми за окремими напрямками.створення моделі інтегрованого закладу -навчально-виховного комплексу, що поєднав би позашкільну освіту та загальну. Для вчених, керівників освітянських підрозділів, усіх зацікавлених осіб.

 

28./Б-2/ Економіка у школі юних менеджерів /Сскрєтарюк О.С., Кизименко В.О. - Кіровоград.; облДЮЦ, 1999,  

Вивчення у навчально-виховних закладах основ економічних знань цілком виправдане - такі реалії сьогодення. Збірка завдань.тесгів та питань прислужиться учням і викладачам шкіл,гімназій, ліцеїв, училищ, технікумів а також усім.хто цікавиться питаннями економіки і свого удосконалення у цій області.

 

29./Б-3/ Психодіагностика і відбір у школу юних менеджерів /Кизименко В.О,-Кіровоград:облДЮЦ, 1999

Зібрані і модифіковані методики психодіагностики,пов"язані   з вивченням інтелектуальної сфери учнів з метою їх удосконалення та відбору. В допомогу організаторам економічного виховання.

 

30./Б-4/ Популярна економіка. Матеріали економічного абонементу/Кизименко В.О.­ Кіровоград: облДЮЦ, 1999

Для керівників гуртків.які працюють з дітьми середнього шкільного віку. Матеріал у формі лекцій,бесід "Людина - головна сила прогресу "."Спеціалізація трудових відносин",'Багато людині треба'?", "Робігооніада'/лСімсйний бюджет", "Троші",'Банк".

 

31 ./Б-5/ Видатні бізнесмени-інноватори XX століття /Кизименко В.О.-Кіровоград.:обл.ДЮЦ,1999            

Викладаються біографії людей,які зробили великий внесок у історію бізнесу та підприємниціва. Це засновники загальновідомих фірм ''Соні'/Хонда'/Бік^'Наутілус'У'Фсдерал-експрес" та інші. Для організаторів економічного виховання дітей середнього та старшого шкільного віку.

 

31/Б-6/ Найзаможніші люди XX століття. Матеріали економічного абонементу / Кизименко В.О. -Кіровоград.:о6лДЮЦ, 1999

Викладаються біографічні данні людей, які заробили мілліони та мілліарди грошей: Гейтс, Рокфеллер, Форд, Ротшильд, Хаммер, Хьюз,Хант.Саме ці люди робили історію капіталізму.історію сучасного бізнссу.  Для організаторів економічного виховання дітей середнього та старшого шкільного віку.

 

33./Б-7/ "Профілі творчості та успіху видатних підприємців-інноваторів сучасності" / Кизименко В.О. -Кіровоград:облДЮЦ, 1999

Креативні генії - хто вони? Чим вони відрізняються від більшості? Де витоки творчих здібностей особистості? Прсдставлені психологічні характеристики людей.які були засновниками нових видів виробництва, захопили величезні сегменти ринку та домінували на ньому багато років,створили нові технодогй'. В допомогу організаторам економічного виховання.

 

35-36. /Б-8/   Науково-дослідницька діяльність регіонального економічного центру по професійній орієнтації та оптимізації навчально-виховного процесу засобами психологічної діагностики /Кизименко В.О.-Кіровоград: о6лДЮЦ, 1999

Наше суспільство часто потребує професіоналов високої кваліфікації.які взмозі працювати успішно в умовах нових економічнихвідносин. Як допомогти учневі? Проблема роздумів псдагогів.вчених, громадкості, політиків. Це спонукає до пошуку нових ідей і підходів докорінного переосмислення концепції навчання і внховання, освоєння прогресивних технологій тощо.   Індивідуальний підхід потребує глибокого знання людини.Самс за допомогою методів психодіагностики може бути отримана інформація для прогнозування успіхів діяльносгі.зібрані матеріали для рекомендацій по оптимізації педагогічного процесу. Надається аналіз літератури цієї проблеми, прнклііди реаігізаіщ, рекомендації.

 

37./Б-?/ Соціодіагяестичні засоби оптимізації навчально-виховного процесу /Кизименко В.О. - Кіровоград: облДЮЦ, 2000

Соціоніка як самостійна наука і як одна із сучасних напрямків психології може використовуватися  у багатьох  сферах  діяльності: теорія  управління, мснеджменті, псдагогіці, профорієнтації, психогігієні праці, медицині, дипломатії, політиці, творчості. Соціоніка відкриває багату палітру людських взаємовідносин, є основою для їхньої гармонізації, допоможе відкоректувати свій спосіб життя. Даються теоретичні відомості, історія соціонгки, техніха діагностування та інтерпритації, соціонічні тести та описи соціотипів.  Для усіх зацікавлених спеціалістів, які прагнуть розібратися з психологічною структурою людської  особистості.

 

39./Б-П/    Економічне виховання у творчих об"єднанях молоді туристсько-краєзнавчих напрямків /Кизименко В.О. - Кіровоград;облДЮЦ, 2000

Методична рекомендація для керівників творчих об"єаиань туристсько-краезнавчих напрямків. Наводяться форми науково-дослідницької діяльності    туристів-краєзнавців, види платних послуг, описуються заповідні місця Кіровоградської області. На досвіді обласного Кіровоградського дитячо-юнацького центру показуються шляхи реформування системи дитячо-юнацького туризму та виживання в умовах   ринкових відносин.до дають ся програми гуртків "Конструювання туристського спорядження", "Менеджмент туристської сфери".

 

40./Б-12/    Психологія і освіта./Короткий словник-довідник сучасних психологічних термінів/ Кизименко В.О. - Кіровоград: о6лДЮЦ, 2000

Посібник розрахований на педагогів, які вперше входять не тільки у світ психології, а й у світ науки в цілому.

 

41./Б-13/    Гра як форма економічного виховання. Профі-клуб /Кизименко В.О.Кіровоград: облДЮЦ, 2000

Для організаторів економічного виховання. Рекомендуються матеріали  для проведення заходів, пов"яїаних    з професійною    орієнтацією    на    економічні професії: реклама, менеджмент, підприемництво, банківська діяльність. Описується методика підготовки та проведення засідань клубу інтелектуальних економічних ігор.

 

42/Б-14/    Підвищення ефективності якості занять. /Кизименко В.О.- Кіровоград: о6дДЮЦ, 2001

Представлені рекомендації адресовані керівникам творчих об'єднань дітей та молоді для використання в практичній дільності і усунення існуючих недоліків в навчально-виховному процесі (обов'язки, журнали роботи, інструкції, вимога, плани, технологічні, діагностичні, експертні карти).

 

43./0-7/ Перспективні освітні технології. //Кизименко В.О.-Кіровоград: о6лДЮЦ, 2001

Для керівників творчих об'єднань дітей та молоді.з вступників директорів шкіл з виховної ро6оти,мегодистів.

 

44.Л/Науково-методична діяльність керівника творчого об'єднання /Кизименко В.О., Якименко Г.І. - Кіровоград.:обл.ДЮИ„2001

          Узагальнення передового педагогічного досвіду, що стосується навчального процесу.

 

 47./Б-15/   «Економічні ігри на місцеості» // Войчук В.О., Кизименко В.О. Кіровоград:о6лДЮЦ, 2001

          Вичення теорії економічних знань учнівською молоддю буде більш ефективне, якщо підкріплюється ігровими формами. ДЮЦ має певний досвід реалізації цієї ідеї на прикладі масових ігор економічного змісту на місцевості.

 

 48./Б-И»/"Конкурс педагогічної майстерності" //Кизименко В.О.Кіровоград:облДЮЦ, 2001

З досвіду роботи методичного відділу обласного дитячо-юнацького центру. (Положення, номінації: "Людина року", "Пошук і новизна", "Професійний олімп" тощо)

 

49./Б-17/ "Науково-дослідницька робота над проблемою закладу" /Кизименко В.О. Кіровоград: о6лДЮЦ, 2001. 10 стор.

           Тема закладу: втілення педагогики життєгворчості в навчально-виховний процес позашкльного закладу.

 

 52. Документація музею позашкільної освіти / з досвіду роботи обласного центру дитячої та юнацької творчості // Кизименко В.О. - Кіровоград; облДЮЦ, 2002

                Надаються зразки документації: статут, тематико-експозиційний план, паспорт, тематична структура, екскурсії для практичного використання.

        

 53. Словник музейних термінів /У в допомогу організатору музейної справи у позашкільному закладі // Кизименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2002

          Містить 100 основних термінів музейної справи.

 

54. Тематико-експозиційний план Кіровоградського музею сторії позашкільної освіти // Кизименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2002

         Включає відділи: позашкільна освіти в радянський період, визнання закладу, позашкільна освіта Незалежної України, передовий педагогічний досвід, сьогодення, заклади.

 

  55. Методика організації музейної справи у позашкільному закладі освіти // Кизименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2002

         Запропонований методичний порадник має на мсті допомогти освітянам Кіровоградщини у створенні музейних підрозділів при позашкільних навчальних закладах.

 

 56. Матеріали абоненту "Сімейна економіка" // Кизименко В.О., Кіровоград: обдДЮЦ, 2003

Абонемент адресується широкому колу педагогів, яким цікаві питання економічної освіти і виховання дітей. Матеріалу абонементу не містять готових рецептів на всі випадки життя, а лише дають напрям думкам і вчинкам учнів. Автори прагнуть збудити бажання замислитись над проблемами економіки домашнього господарства, допомогти деякими практичними порадами.

 

 57. Організація методичної роботи у позашкільному закладі освіти // Кизименко В.О., Кіровоград; облДЮЦ, 2003

Запропонована методична рекомендація допоможе зробити перші кроки у цьому напрямку усім зацікавленим особам, які працюють у системі позашкільної освіти. Для підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу необхідно щоб методична діяльність носила прогностичний, системний, коплексннй, диференційований характер. Основою умінь стає не просвітницько-пропагандистська діяльність, а активна творча, пошукова, теоретична та ехсперементальиа робота.

 

60. Маршрутами експедиції "Моя земля - земля моїх батьків". Східний Крим. /З досвіду роботи школи юних менеджерів // Кизименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2003

        Ці методичні рекомендації носять інформаційний характер і складені після краєзнавчих експедицій школи юних менеджерів.

 

62.           Методика оформлення авторських програм // Кизименко В.О., Кіровоградюбл.ДЮЦ, 2003

       Архітектура запропонованих рекомендацій: вступ, загальні вимоги, побудова програми, вимоги до оформлення, література, додатки. Нові програми позашкільної освіти повинні забезпечувати науковість змісту, освітню і виховну цінність, систематичність і послідовність навчання творчості, доступність та індивідуальний підхід, доцільність форм і методів роботи.

 

63. Банк індивідуальностей. Передовий педагогічний досвід.  // Кнзименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2003

        За матеріалами 2 обласного огляду-конкурсу роботи позашкільних закладів освіти Кіровградської області. (Учасники номінацій "Педагог-майстер позашкільної освіти - 2002").

 

  70. Багатопрофільні позашкільні заклади Кіровоградської області. Аналітично-статистичний довідник. // Кнзименко В.О., Кіровоград; облДЮЦ, 2003

         

 82. Історія багатопрофільних позашкільних закладів Кіровоградської області / Кизименко В.О. Кіровоград: облЦДЮТ, 2004

         У хронологічному порядку надається історія розвитку 20 багатопрофільних   позашкільних   навчально-виховних  закладів Кіровоградської області з початку їх заснування до 1991 року.

 

 83. Інтелектуальні ігри. Методика організації та проведення чемпіонату з гри "Що? Де? Коли?"/ Кизименко В.О., Кіровоград: облЦДЮТ, 2004

         Буде корисна організаторам подібних ігр, тому що  наведенні усі дані від "А" до "Я".

 

87.  Моделюваяня та проектування навчально-виховного процесу / з досвіду роботи школи юних менеджерів // Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2005

Ці рекомендації будуть важливі для освітян, які цікавляться питаннями економічного виховання та підготовки підростаючого покоління до життя в умовах ринкових відносин.

 

  90. Методика проведення інтелектуальних ігор у профільних гуртках Школи юних менеджерів « Ділові підлітки» Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2005  

    Філософія цієї методичної рекомендації : допомогти  педагогові у досягненні  мети - формування розумових і пізнавальних здібностей  учня в умовах позашкільного закладу за допомогою інтелектуальних ігор.

 

95. Історія Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької  творчості. // Кизименко В.О., Кіровоград: облДЮЦ, 2006

          Викладається історія закладу від 1936 року до початку 90-х.

 

96. Використання освітньої проектної технології у навчально-виховному процесі Школи юних менеджерів " Ділові підлітки"// Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2006

       Школа юних менеджернів "Ділові підлітки" накопичила деякий досвід в розробці і реалізації проектів у просторі позашкільної освіти, з яким і знайомимо зацікавлених у цьому питанні.

   

102. Методика проведення інтелектуальних ігор «Брейн-ринг» з учнівською молоддю //

Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2006 

        З чого починається чемпіонат інтелектуальних ігор? Як провести змагання на високому рівні? На ці та інші питання відповідає представлена методична рекомендація, яка крок за кроком вводить педагога, керівника гуртка, вчителя,будь-яку іншу зацікавлену людину в методику організації та проведення ігор «Брейн-ринг»

    

110.Методика підготовки інтелектуальних ігор комплексного формату «Даугавпілс» Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2007

        "Даугавпілс». Що це таке? Це гра, в якій команди отримують надруковані завдання і за досить короткий час повинні дати на них відповіді. Формально "Даугавпілс" нічим не відрізняється від звичайної комплексної вікторини, але конкурси тут відрізняються великою оригінальністю. Вони не пов»язаны між собою ні темою, ні завданнями.

     

111.Методика підготовки до Чемпіонатів України з «Що?Де?Коли?» та «Брейн-рингу» // Кизименко В.0., Кіровоград: облДЮЦ, 2007

         Цей збірник – методичні поради будуть цікаві тим організаторам шнтелектуальної діяльності з учнівською молоддю, котрі у своїй роботі висувають максимальні задачі на рівні, наприклад, чемпіонату області з гри «Що?Де?Коли?» та «Брейн-ринг». У представленій роботі викладаються покрокові механізми організаційної та тренінгової підготовки до Чемпіонатів України.

 

118.« Методика підготовки  до Міжнародних ігор «Що?Де?Коли?»; Кизименко В .0., Кіровоград: облДЮЦ, 2008

       Представлений тренінг-практикум зібраний за матеріалами 5 Молодіжного Кубку світу.

    Дає можливість імітувати змагальні умови: є питання, є умовні конкуренти ( віртуальні. Але реальні команди сезону 2006-2007 року. Є кінцеві результати. За допомогою таблиць, можна визначити місце і рейтинг команд і по турам, і по сумі.

 

 119. «Методика підготовки інтелектуальних ігор індивідуального формату- «Своя гра» //Кизименко  В .0., Кіровоград: облДЮЦ,  2008    

         Ця гра, як і «Що?Де?Коли?» є своєрідним інтелектуальним видом спорту.Є тут і початківці, і олімпійські чемпіони, Але, щоб стати чемпіоном, треба не тільки багато знати. А й тренуватися. Як це не парадоксально, але тренування – це звичайне явище для учасників інтелектуальних ігор. Пропонується збірник питань для людей різного досвіду.. Правила гри. Поради.

Пошук

Друзі сайту-освіта
  • Методпортал
  • Портал MyReferatik
  • Освіта - Рейтинг сайтів
  • Слово вчителя
  • ОблМетодЦентр
  • КОІППО Сухомлинського

  • Сайти колег
  • Педагогічна техніка
  • ТОП 145 сайти НЗ України
  • ІТ-компетентність
  • Альтернативна освіта
  • Ваш сайт

  • Друзі сайту-сервіс
  • uCoz Manual
  • Світова бібліотека
  • Кращі сайти Рунета
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Умные развлечения

  • Фейсбук-позашкілля
    Позашкільна освіта

    Толмач Google
    Переводчик ГУГЛ

    від народження

    Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz